Mörkt. Svart. Utom synhåll.



Hade en del ärenden på stan innan träningen.

Köpte bland annat en ny fön eftersom min gick sönder igår. Tappade den i golvet för hundrade gången. Så det va väl dags antar jag. Men det är surt å de verkar va något som händer mig allt oftare. Min kamera va förra offret. Några för många kullerbyttor i trappan på juldagen å sen la den av. Tror att mobilen är näst ut. Den som har legat i toastolen, diskvattnet å tappas i golvet en gång varannan dag. Bra mobil! 2½ år gammal å fungerar ändå! Jag är tafatt!

Träningen ja. De va dit jag skulle komma. Gick pissdåligt. Helt plötsligt kommer jag inte ner med huvudet i knät. De gör mer ont i övningarna som jag hållt på med så länge. Man vill bara gråta. Skrika. Ge upp! Hatar hur det påverkar. Alex har bara fått massa utskällningar sen jag kom hem. Utan anledning lixom. För att jag inte är nöjd med tillvaron. Men har tänkt att jag får vara lite arg & ledsen idag.. men i morgon. Då jävlar ska jag ta tag i de! Se positivt!


& för att ändå se något ljus i tunnlen.
Jag & Alex tog med oss chokladpudding å glass. Åkte upp till Erica å kollade på HV- Frölunda. 3-1 å ett steg närmre finalen & guld!


I helgen kommer mamma & pappa <3
& ja har inte planerat så mkt. härligt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0