Josef Fritzel


 


Vilket as!!


Efter klockrena bevis, erkännande & allt som behövs har jag ändå svårt å sätta mig in i, förstå, att det verkligen finns så sjuka människor. Att vi kan plåga, förstöra, våra medmänniskors liv. För hur ska de någonsin kunna leva livet som vi. De kommer aldrig bli fria. Det finns lixom inget straff nog. Dödstraff skulle kännas som godis jämfört med vad han har gjort.


& jag undrar...Hur funkar det där med karma? Ska han bli våldtagen, inlåst & föda sin mammas barn (hur nu det skulle gå till). Inte få se ljuset på flera år. & med dåligt samvete tänker jag.. Har dottern gjort samma sak i sitt tidigare liv? Nej för visst borde vi veta. Det finns ju böcker. Vi hade vetat om liknande skett. Kan hon hetat Hitler? Eller är det bara ett starkt bevis på att karma inte finns?


& jag har mage att klaga på mitt liv.
Nej nu får vi ta oss i kragen.


 

Vilken sjuk värld!



Kommentarer
Postat av: Tommy

Ujujuj......det går inte att förstå.

2009-03-20 @ 10:12:05
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0