En lång lista


Ja gud va vi åt. Baconchips e inte dumt.
Men godiset är kvar.


Filmen då. Den va bra. Å man blir så arg. Så ledsen. & det värsta av allt... att det faktiskt finns människor som tycker, tänker & gör så. Det helt sjukt & går inte i min vildaste fantasi förstå. Hur man ser på människor med "fel" ursprung, hur man tycker om människor som tror på en viss religon, hur människor med makt använder den på det mest avskyvärda sätt.

Jo.. så jag drömde om filmen i natt.



Nu ska vi göra en massa ärenden.
Har en lång lista... men det bästa av allt.
Vi ska till Erikshjälpen för första gången på
jätte jätte länge. weiho!



Å jag har så grymt ont i ryggen. Förstår inte vad som hänt.
Alex matar mig med värktabeletter. Han e snäll den där mannen :)








Kommentarer
Postat av: Erica

Jag va med på erikshjälpen idag :D ,hitta ni något? jag köpte en bok för 5 kr :P

2009-03-03 @ 19:53:44
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0