Tandläkaren & snor. Kanske en snorig tandläkare?



Nej nu e de fasiken dags då gå till tandläkaren. Jag tuggar fortfarande bara på högersida & mina tänder e helt sönder smashade av piercingen. De kanske vore läge å skaffa en såndär försäkring. Vad jag har fått för mig så kan man betala en liten summa i månaden för att slippa alla stora kostnader när man väl kommer till heta stolen. Å då baseras kostnaden per mån efter hur mkt problem man haft innan. Jag borde alltså skaffa de innan jag går dit nu. Men då e ju frågan hur länge man måste ha betalt innan man får utnyttja den potten å om beloppet är rörligt el ej. Då lär de stiga åt skyarna när jag kommer dit nu. Usch å fy.


Å pricken över iet är att jag börjar bli sjuk me. Min näsa e tjock med gojja, mitt huvud e tungt som bara den å jag e mest trött. Så e de väl när man försöker leka beachbabe i detta vädret. Typiskt! Nej de finns inte tid för de!


Trött va de.
Jobbet snart!

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Rebecka, vad har du för dig den 15 augusti?? jag har blivit bjuden på bloggfest i stockholm tillsammans med 100 bloggare till, och får ta med mgi en kompis, är du lite sugen ? *:)

2009-06-06 @ 09:52:49
URL: http://miaw.devote.se
Postat av: Intresserda

Har du kollat upp om det är medaljongsjuka du har?

2009-06-06 @ 19:09:13
Postat av: becca

nej jag har inte kollat upp de. men när jag söker på internet så låter det inte speciellt likt :S men jag ska ha det i bakhuvudet. tack!

2009-06-08 @ 09:03:03
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0