Nej jag får inte nog



Tänk om livet kunde gå ut på det. Handboll, vänner, alkohol, discodans, lättklätt, bad, härligt folk osv. Då skulle jag må bra. Å dom där brudarna från Hallby. Dom e världs! Å våningsängar. Tänk å alltid sova ett helt gäng i samma rum. De e väl mysigt? Jaa,, inte riktigt alltid. Men sådär nån gång ibland. Å skapa en massa nya kontakter. Träffa folk. Å discodansa.. sa jag de? De e ju såå himla kul. Å prata högt å skratta mkt. Å hänga i baren.


Förresten tror jag att jag skrattat alldeles för mkt i helgen. För det finns lixom inte kvar. Jag är bara sådär likgiltig nu. Hur kul e de lixom? De går väl över.


Får alla bilder i morgon. Men bjuder på två ego bilder så länge.




Vi träffades på torpa kl 07.30. Champagnefrukost (mousserande. rätt sk ava rätt el?) i bilen på väg till Eksjö. De e nice!




å såhär såg jag ut på stadshotellet. Fy tusan för att sminka å fixa frillan på fyllan. Å hårsprayet glömde jag kvar. Buuu. Så min frilla blev blöt hund framåt kvällen. Usch.



Jag är så sjukt laddad nu. Vill spela hela tiden.
För nu jävlar. Nu ska jag bli bäst! Å vi ska vinna
sjukt mkt! För det är roligast så!


Förretsen så är Alex duktig å drar ihop vår sista byrå nu.
Äntligen har vi tre. Världs! Nu ska det bli ordning på taket!
Han är bra Alex!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0