Klia klia klia



Jag har gått å blivit allergisk, men jag vet inte mot vad. Å det kan jag inte få reda förrän efter sommaren. För nu är det säsong (antar att dom menar pollen å sån skit) å då missvisar ändå testerna. Jag ska alltså kränga små röda tabletter i några månader utan å egentligen veta varför. Låter inte de skumt? Till hösten blir det stickprov (kallas det så?) iaf .

Å de värsta av allt är att jag faktiskt tror att dom har lite fel på vårdcentralen. De röda utslagen är tillbaka å kliar som tusan. Tänk dig myggbett på heeeela kroppen. Så känns det! Å jag föreställer mig all möjlig skit:

Tänk om jag är allergisk mot hår.
Eller om jag måste leva med mina utslag resten av livet.
Att Snygging (min katt) är boven i dramat.
Eller om det är något så gott som frukt, godis eller lax.
Vad gör jag då?


Nu spelar Söderling. Hejja Hejja Hejja!



Kommentarer
Postat av: Intresserda

Du kan söka på något som kallas "medaljongsjukan" och se om det kan stämma med dina utslag!

2009-06-05 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0