Fullsatt




Äntligen kan jag slappna av.


Först jobbet. Sen träning. (till vilken jag kom för sent som vanligt. Å efter det blev de inte mkt gjort. buuu) Sen storhandling på Maxi. Planera Hallby Camp tillsammans med Tina. Instruktörer it is. Å grymma med! Å nu.. Nu e jag ledig. Vattenmelon & bloggen i en sjyst symbios.


Dags för lite kvalitetstid med A innan sängen kallar. För i mon ska klockan ringa tidigare än vad som behövs. Jag å Tina har nämligen bestämt träff utanför friskis.. för att sen ta oss upp å köra ett pass. Gött som tusan å ha de gjort innan jobbet.


Förresten så borde vi ha en lagfest snart. Jag ska nog ta å styra upp nått!



Ps. Tina tyckte vårt sovrum va fint. ds.







Kommentarer
Postat av: mamma

när får vi andra se det ni har fixat i lägenheten???

2009-06-16 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0