Europaval & pigmentförändringar


De va ju val för nån dag sen. Å jag är en dålig medborgare.
Men frågan är hur man egentligen bör göra när man inte har en aning om vad partierna tycker & tänker å hur man vill rösta. De e klart... man borde ju sätta sig in i de. Men om man inte gjort de? Vore ju fel å rösta bara för att. Men en blank röstlapp e väl bättre än ingen. Nu kommer kvinnors rösträtt gå åt skogen å allt e mitt fel. FÖRLÅT!
Skulle kanske va ett bra nyårslöfte (jag e skiiit dålig på sånt) att bli lite mer politiskt insatt... Eller så kör jag bara på vikt/träna/godis löftet som 90% av befolkningen... Nahe. Midsommar före nyår banne mig!


Å på tal om val. Jag flåss (fjällar för att norra delen av Sverige ska förstå. Hur säger man i Sävsjö? de har jag glömt) på axlarna. Det betyder 1. Att jag faktiskt måste fått lite färg när jag varit ute. 2. Att den lilla färg jag fått e på väg bort. gone. Nu får det bli solariet för det ser inte speciellt lovande ute bakom fönstret. Buuu!


Å de där med bilder, som egentligen är min grej, har försvunnit här på bloggen.
Men misströsta ej. De e planer på g. Bilder förmodligen redan i morgon.
För i kväll ska vi förhoppningsvis kika på fin fotboll & dricka gott. Ja.. jag har ju kameran med mig!



Jobba.
Det e skit kul!!!




Kommentarer
Postat av: Tina

Hehe! Du kan inte säga floss i Skåne heller, när jag sa det till Alex undrade han vad jag snackade för språk :D Så floss känns väldigt Mörrum bara kanske? :)

2009-06-10 @ 17:20:33
URL: http://taini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0