Blonds have more fun!


En efter en bangade å så va det bara jag å E kvar. Men vad gjorde de?


Jag jobbade till 20 å vi kom försent till matchen. Missade alla 4 målen. Typiskt. (matchen gick i repris nån timme senare. vi missade målen även då). Vi höll iaf till på Olearys hela kvällen. Drack gott, krängde snacks, träffade trevligt folk & snackade massa skit.


Bilder. jjeeehhhaayyy!



              


Jobbigt å beställa. dip dip dip & nacho chips. Vi tyckte de va kul iaf! :P

    

      





         


Sen skulle vi ta oss hem. En AF buss till Lerhagen. F= körs endast helgfri fredag. Å då tänker vi.. den kör mån-fre men endast helgfria fredagar. Så vi väntar i 45 min till 01.45. Klockan går över tiden å en kille kommer fram till oss: - Väntar ni på bussen? Ja svara vi. Å han säger att det går inga bussar nu. Gaaahhh!


Nej de va helt tomt på skylten. Typiskt.

Så jag ringde hem till stackars Alex. Snäll som han är kom han å hämtade oss. Han e bäst helt enkelt.



         






Titt ut & hej då från mig å E.





Kommentarer
Postat av: cederkvist

kul och missa alla 4 målen :D hahah

2009-06-11 @ 11:41:20
URL: http://cederkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0