the first cut is the deepest



Idag hade jag bästa dagen på jobbet. Trodde jag när det va lunch dags iaf.

Jag klippte...
..världens sötaste unge. Får man adoptera?
..heta killar som ville ha mindra heta frisyr. Men är du nöjd så är jag nöjd.
..en riktigt go tysk gammal dam som tackade tusen gånger.

Å så klippte jag en mamma som hade sin 5 åriga son med sig. Han frågade mig: -"Är du svensk eller dansk? Så frågade jag tillbaka -"Tycker du jag pratar konstigt?" Ja sa han. Men sen satt jag mördar ögonen i honom å då sa han att jag va gullig å att jag klippte bra! haha. 5 år. Såå söt.

Å så några till.. som naturligvis också va goa.


Lunchen va fin.


Å sen klippte jag för kort!!!! de e ju typ det värst man kan göra. Hur kan man?


Jaha.. så nu e jag arg igen. På mig! 



Kommentarer
Postat av: Guess who

Becca spotta ut gröten:P!

2009-07-17 @ 07:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0