M & P <3



Mamma å Pappa åkte till Magaluf i lördas. Avis? Nä då.. Jag sitter gärna hemma i soffan en regning sommardag. Det krånglade lite men allt blev bara till det bättre. De dom värda.. en avkopplande resa. Å dom e ju inte sämre än mig. Om man e intresserad av deras resa kan man kika in på deras blogg. Där står allt å lite till. Dag för dag.


Å jag har fått ett paket. Av mamma å pappa såklart. "Tak för att du fixar våra frillor" stog det. Å de gör jag ju så gärna. Jag ääääälskar presenter.



V 29 å de e Östersjöfestivalen. Första gången sen jag föddes som jag inte ska ägna en endaste sekund på festivalen. Men den finns med mig i tanken. För jag vill hem. Till vännerna, öltälten, stämningen osv. Åhhhh. Jag bara längtar tills de e över så jag slipper lyssna på alla som ska dit. Å jag vill inte se några bilder heller. Grr. Men jag ska troligtvis hem helgen efter. v 30 alltså. Mörrumsbor.. e ni hemma då eller? För jag vill fika på briggen å parta på Lorden. Ok?




Jag väntar på Saras bilder. Sen tusan ska jag fixa ett kollage här.
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0