Lämnad ensam kvar


Back to work.
Jag har varit ledig i två dagar.. men det känns som en hel evighet. Å det är väl bra på nått sätt. Att jag ändå får ut lite semesterkänslor på dom lediga dagarna jag får.


Jag va som sagt i Västervik lör-sön. Kom hem vid kvällstid igår. Idag dirr efter jobbet åker Alex till Norrköping. Kommer hem ons å jobbar samma dag + tors. På fre åker han hem till Blekinge å stannar till söndag. Jag e alltså själv iprincip hela veckan. Buuu. Själv.. nä de e inge kul då!


E ledig ons & fre om nån e sugen på sällskap? Jag skulle föreslå ett parti volleyboll, kanske ett fint glas rött & medtugg på twin, eller så grillar vi marshmellows på vår ballkong & spelar alis in på småtimmarna. Kanske ett pass på friskis eller så kränger vi mjukglass i hamnen. Du bestämmer!



De där med Västervik va fint. Jag gillar stan som tusan. Det är litet & trångt, gammalt & snett. Å så mkt vatten som i högsta grad ska finnas runt mig när jag stadgar mig. Å så luktar det så gott där. Ja Västervik luktar gott. Sen hade vi trevligt sällskap me. + i kanten. Å jag, som ni vet, hade med mig kameran. Det blir bilder i morgon kanske?


Frulle? Ja tack!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0