Vårtecken

njaa. inte riktigt ännu. Men solen va framme!



Jag ligger en dag efter. Måste ordna upp det.



Igår vaknade jag upp utan bakiskänsla. härligt. Märkte en klarblå himmel & en strålande sol. Därefter bestämde vi oss för en långpromenad. Först Smoothie.
Jkpgs topp fjällstugan - Dalvik - Dunkehallaleden - Jobbiga jobbiga björnebergsvägen som är en ända stor lång uppförsbacke. Friskt & härligt.











Så efter dryga timmen kom vi hem.
Alex med sitt xbox & jag med min dator en stund innan vi åkte till Rosenlundsbadet för relax. Perfekta söndagsaktiviteten.

På vägen hem körde vi inom Söta Tomaten & George för hämtmat.



Vilken dag!



Kommentarer
Postat av: Erica

guuuud så härligt!!

2009-02-02 @ 09:48:28
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vad söta ni är.

kram kram

2009-02-02 @ 19:52:17
Postat av: Tommy

Vilka fina bilder!:)

2009-02-02 @ 21:11:40
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0