Tjurig



Så nu har vi en ny soffa. 2 soffor i ett vardagsrum som inte är det största. Vilka te partyn vi kan ha nu ;P
nej men. den ena ska ner till höör... där vi ska hämta en splirrans ny. som vi sen ska sälja. That´s the plan!  Sugen? Sjysst grå soffa. 3 + 1 (stor) + fotpall. 10 papp. bild kommer senare!


Sen va det träning. Men jag gjorde knappt ingenting. Halsen gjorde ont & hostan gav sig inte. Så himla tråkigt! hatar halsont.. när man mår lite dåligt kan man väl lika väl må dåligt på riktigt. gha!


Annars har jag spenderat mesta tiden åt att va tjurig idag.
Att jag tjänat 18 spänn på 8,5 timme på jobbet gör mig inte mer glad.
Piss!!



Besiktiga bilen i mon. Håller tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0