På G



Idag fick jag ett medd av en gammal klsskompis. Hon har tjockismage & ska snart föda.
Så efter lite forskning kanske jag hyr hennes stol. Tänk vilken tajming! :) Men detaljerna ska inhandlas först!


Annars har jag faktiskt fått en hel del gjort idag. Sorterat lite här & var i lägenheten. Att man alltid tänker: Nu ska jag ha det såhär... Sen efter någon vecka är det lika stökigt igen. puh. Men denna gången ska jag verkligen försöka iaf!
Sen har jag varit inne på ams hemsida rätt flitigt å kollat upp lite jobb som ska sökas. Ska ta tag i de på riktigt i mon.


Snart ska Hallby krossa Hellton & det ska jag se. Kanske sola efter.. för de behövs verkligen!!


Alex ligger å snarkar bredvid mig. power nap. visst e de jobbigt å lyssna på? snarkningar.
Jag ska nog flytta ut till soffan å stänga dörren! :P



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ta chansen när du får den. Du kommer att lyckas, det är jag helt övertygad om.

2009-02-26 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0