AYIA NAPA



Snart är det bara 1 månad kvar. Tiden går så himla fort. Weiho!

För den 6 april åker jag, vi, till AYIA NAPA.
Alex morfar & mormor bjuder släkten + respektive (tackar jag för) på en veckas all inclusive. Kan inget annat än önska den 6 april redan nu. Sol, Bad & Semester. Men framförallt en väldigt god carbonara :) För det är bara utanför sveriges gränser den görs bra.


Det kan också va kul å se ayia napa från andra ögon. Senast jag va där va 4 år sen. Då med min vän Emmy. Mitt livs resa. Också den galnaste ever. Ett minne i pannan. Mini bula forever.



Här ska vi bo

Poolen (en av alla) by night


Åhhh jag längtar!




Kommentarer
Postat av: mamma

ser inte dumt ut det där.

2009-02-23 @ 16:16:16
Postat av: Klåsa

Nej, men det är ju inte de att man blir avundsjuk. hihi

Fasen så härligt med sol.

Ska förresten kolla på skolan nu på onsdag.

Kram kram

2009-02-23 @ 21:32:09
Postat av: Amanda W

åh, vad gött! förstår att du längtar! :)

2009-02-23 @ 21:51:36
URL: http://amaaandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0