a6




a6 e faktiskt inte så kul. förstår inte varför man drar sig dit. finns ju knappt några roliga affärer. bik bok gillar jag. annars inget som inte finns på stan. ikea förståss.. men de hör inte till.
Så det blev inte så mkt shoppat.. för jag vill egentligen ha saker på gina & indiskan. nån annan gång.


Rätt kul å tjuvlyssna på alla par som hänger på a6 iaf.
Killen säger:
-Ska vi gå i fler affärer?
-Är du klar snart?
-Jag orkar inte mer!
-Den e snygg. Ta den. Nu åker vi hem!
-Jag sätter mig utanför.
...osv...
& de låter precis som mig & Alex :D



Sen har pappa skaffat sig en blogg. http://ronnysvensson.blogg.se
Ännu bara ett, men väldigt kul, inlägg!


Gossip girl later. yeah!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0