Ge mig en stooor garderob



Jag har antingen:

* För mycket kläder
* För få galjar
* För liten klädkammare


Tror på alternativ två & tre. Jag blir galen när jag tvättat & inte har någonstans å hänga allt. But still.. lätt värt några svordomar & lite slit. Det som skaver lite innanför pannbenet är allt med prislappen kvar. Det glöms bort & faller inte rikigt i smaken. Men hey.. det blir ju som å shoppa på nytt utan å betala.. helt plötsligt hittar man något som man aldrig använt.

Kanske va det bättre förr. 950 kronor i barnbidrag i månaden.. Då hade man tusan inte råd å köpa något som man inte va heeelt hundra på. Man sparade ihop till bellevuediscona var tredje fredag å så köpte man en hel outfit. Iaf jag. Å då betydde kläderna mer.. jag kommer ihåg många hela dresser, hur jag kände, vad jag gjorde osv. Nu kommer jag knappt ihåg vad jag hade på mig igår :S Det kanske beror på åldern å inte pengarna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0