Jo men vi köttade

5 bollar åkte Skövde på. Å gött va de!!


Vi  har alltså lirat två matcher mot lag vi kommer möta i serien å vunnit med 5 båda gångerna. De ser fint ut. Hallby är ett sjukt roligt lag. I loooooove!! Ser fram emot nästa helg. Då åker vi till Nyköping. Vi ska lira två matcher å träna lite. Länge sen man sov på luftmadrass i ett klassrum nu. hihi. Gilla!



Körde inom netto på vägen hem för gräddfil till tacosen (som vi skulle ätit ikväll, men vi har glömt å ta upp köttfärsen ur frysen så vi väntar tills i mon) å plockade med mig ett par 3,5or i korgen. Alex e ju en jävel på öl så han kunde gott få några. Då fick jag visa leg!?! De betyder ju att jag ser ut som 17?!? Vet inte hur jag ska ta de.. Tänk va lite smink kan göra.


Myskväll.








Kommentarer
Postat av: mamma

inte lätt att se för ung ut :)

2009-08-23 @ 20:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0