Jag laddar

För idag ska jag spela min första match sen den 15 mars 2008. Det är 1 år 5 månader & 7 dagar sen.


Snacka om att jag är nervös. Först för om mitt skadade ben ska hålla å sen för om jag ska hålla. Om jag är tillräckligt bra. Men såhär att starta en säsong har aldrig varit min grej. Å när man missade å starta förra säsongen kan man ju inte räkna med att det blir lättare nu. Kommer så väl ihåg min första match med Säsvjsö någonsin. Borta mot Karlshamn. Kul. INTE!! Jag rörde bara bollen när den först touchat nätet. Sen lirade vi mot O/V året efter i första seriematchen. Katastrof!!! Jag vill bara ha det gjort nu! Skara borta alltså.


Å jag laddar som vanligt!
Danko Jones i mina hörlurar.
Mina nya långkalsonger på (fast det är en ny grej)
Viker min bandana. (För jag ska nog testa. Det är ju ändå jag)



         



& i morgon möter vi Skövde hemma i sporthallen. 12.30 vill jag att ni är där å hejjar!!!


Håll Tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0