Jag drömde igår natt



Jag brukar va rätt bra på å komma ihåg mina drömmar. Iaf några av dom. Igårnatt kommer jag ihåg tre st.

1. Först drömde jag att min bästaste bästa kompis va handikappad. Rullstolsbunden. Förmodligen för att vi pratat om sånt dagen innan. Jag umgicks iaf med honom utan betalning. Jag va där när hans assistenter eller betalda umgänge va där. Han va min bästa vän! Kvällen innan pratade vi om rullstolsbundna, som är helt klara i huvudet, & om hur svårt det måste va å leva det livet. Svårt å få kontakt men andra.. av någon konstig anledning. Som att hitta kärleken. Ett förhållande. Jag blir ledsen av tanken.

2. Sen drömde jag om en spindel på täcket. Jag vaknade av att jag reste mig upp å slängde av mig täcket. Tände lampan å Alex gnällde lite. Men jag börjar bli van nu. Har samma spindeldröm å vaknar av den på samma sätt minst en gång i veckan. Jag hatar de. Å jag hatar spindlar. BLÄ!!

3. Sist min inte minst.. eller kanske minst.. för jag drömde att Erica fått anorexia. Var det kan kommit rån har jag ingen aning. Hon hade iaf köpt ett par glitterleggings. Precis sånna som jag har.. bara att dom va pösiga på henne. Asså riktigt stora. Jag läste iaf på nån löpsedel att Posh spice fått anorexia å så har jag väl tänkt på Erica en del den sista tiden. Kan kanske pusslats ihop av John. Who knows?


Fina drömmar annars kan de fan va!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0