Igår

va jag ledig.


Å jag ägnade hela förmiddagen i soffan. Hur skööönt som helst. Jag, Snygging & friidrotten.
Sen drog jag mig ner på stan för ett par ärenden. Träffade på Tina, Lisa & Sandra så de blev en fika me. Sandys. Fin varm macka. Å mina andra grejer som jag skulle göra fick bli framflyttade. Vi tog en liten tur i city för shopping. Kan man aldrig få för mkt av va?
Jag hämtade upp Alex på stationen klockan 19. Äntligen har han kommit hem igen. De e sååå trist å va själv. Vi drog upp till hallen för cyrus-anderstorp. Tror mest att jag höll blicken på läktaren å snackade gojja. Men varför inte? Det e ju halva grejen lixom. Jag Tina & Sandy drog till kaffepaus innan vi å grabbarna hejjade på Zlatan hos Mike & Sandy. De gick väl sådär.. Sjuk match ändå. Tänk å få spela där. Inför den enorma publiken. Å jag bli nervös när det sitter 50 pers på läktarn. Hur skulle de gå?

Nu inväntar jag jobb.. medans Alex & Mike steker i solen utanför. FUSK! De ska tydligen va sommarens sista varma dag om man ska lita på dom som kan. Känns ju rätt trist när man tänker på de.. Men äsch. Tiden går fort. Det är snart sommaren igen. Å innan dess ska vi ju träffa tomten me. De gillar jag!


PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0