I´m back

Har förstått att det är många som saknat mig ;P



Å de tråkiga e att jag inte bloggat för att jag haft mycket att blogga om. Hänger ni med? De e ju nu på sommaren det händer. Å jag har varit  upptagen mest hela tiden. Inte orkat tänka blogg helt enkelt.. även om jag haft mer bloggmaterial än någonsin. Kanske blir jag bättre sommaren 2010.

Jag har iaf kommit igång med handbollsträningen igen. Å de känns gött gött gött. Nu sätter jag mig inte på högersidan än. Men det kommer vill jag lova. Å fram till igår har jag tyckt att handbollen är det roligaste någonsin. Men igår fick jag uppelva handbollens baksida big time. Jag va kass kass kass.. Riktigt jävla dålig!!! Å jag hatar de. Grävde ner mig i sängen när jag kom hem å nu har jag vaknat upp som en ny människa. Kan inte längta mer till matchen på lördag! Det är skillanden på mig nu å innan tror jag. Jag gräver ner mig å reser mig igen. Innan glömde jag resa på mig lixom..


Å eftersom säsongen drar igång snart kommer det bli mkt handboll här.


Två inlägg om dagen framöver kanske. Skulle ni gilla de?


Kommentarer
Postat av: Dajjen

Jaaaaaaaaaa....äntligen!!!!!!

Give me some more of Beccs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-19 @ 13:03:45
Postat av: (bah)

två inlägg om dagen=O?!?!?!

2009-08-19 @ 13:52:44
Postat av: Anonym

Kul att läsa din blogg igen :)

2009-08-19 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0