Vilken härlig dag

Det har varit kanon väder. Sol & varmt. M M M!



Jag ringde mina samtal på morgonen. Sen drog jag mig neråt stan. Va först på jobbintervju. Serveringsjobb nu till sommaren. Vilket inte ger så mkt cash.. men ett jobb med dålig lön e väl bättre än inget va? Nu va de 200 pers som sökt å dom skulle anställa runt 8 så mina chanser kanske inte är dom bästa. Vi får se om telen ringer snart! Sen shoppade jag lite. Ett linne till mina nya brallor & tajts till min nya klänning. Sen present till Erica å lite annat smått å gott.


    

Sen åkte vi till Tina. Där va mamma & pappa me. Mysigt. Maat!




Efter maten tvingade jag med Alex upp till a6. Ville visa en assnygg kavaj som jag hittat. Grymt sugen på den. Försökte få både mamma & pappa, erica & martina & Alex å köpa den till mig i födelsedagspresent. Men nej.. de ville dom inte. Bu. Alex kikade lite på skor å sen köpte vi glass. Första mjukglassen för året. MUMS!


         

    


Efter glassen va de dags för handboll. Hallby spelade sin tredje kvalmatch & första mot Skövde. En grymt spännande match. Hjärtat hoppade upp å hälsade på hjärnan med jäma mellanrum. Skelettet skakade sönder. Men nu lever jag. Sjukt grym andra halvlek av Hallby men det räckte inte hela vägen. 30-31. Så sjukt nära. Synd. Men ändå cred för en väl genomförd match. Grymt! Å ännu roligare ska de bli å följa med till Skövde på söndag!




    
& mycket publik va de me. Kul!


Sist men inte minst va vi på enkelt där Jannike hade utställning på sina tavlor.


Värdinna med pojkvän. Joar & Jannike.

    

         



Hon är sjukt duktig. Riktigt coola tavlor. Jag vill ha allihopa! :)
Å de bästa av allt. Hon tar upp beställningar också. Så är du sugen..



Klicka på bilden så kommer du hem hemsidan!
Iaf om några dagar. Då ska den va fixad.



GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: mia

vilka härliga bilder, hoppas du haft det underbart, jag är INTE avundsjuk....

2009-04-16 @ 09:07:43
URL: http://miaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0