Vi är snart klara med dag två på Cypern



Det har blåst idag me. 8 m/s vilket e ganska mkt. Kallt som tusan. Men vi har byggt lite vindskydd å grejer så de har funkat rätt ok ändå.


 

         
Vi har lirat strandtennis.


Å jag tog på mig brillorna för bad & undervattens bilder. Men gud vilken badkruka jag är. Det blev inget med det.

         
Lite sol blev det allt.


Några testade vattengympan.

         
Sen blev det fler undervattensbilder

    
Vi lekte lite


Alex har testat hårförlägning

         

Vi har druckit en del drinkar. All inclusive is nice!!


         
Vi hyrde cyklar & bikade in till stan. Kikade lite i hamnen.


Vi muppade oss lite

         
Besökte ett vackert gammalt kloster


Nostalgi

    
Växtligheten är fin här på Cypern


Här bor vi

    
Sen drack vi lite till

 
Å jag fixade hårförlägning på Elin


Sist men inte minst käkade vi & spelade bingo. Några drack.. mer än andra. 
Vi har haft en himla trevlig kväll. & dag!

         

         

         




 

GOD NATT!


ps. Hv förlorade. Piss. ds.



 


Kommentarer
Postat av: P

Kul med så många bilder , blogga på

2009-04-08 @ 06:39:40
Postat av: martina

alex klär verkligen i långt hår :D

2009-04-08 @ 09:17:30
URL: http://martinaronnysdother.blogg.se/
Postat av: erica

ser ut att ha bdet hur bra som helst :). HAHAHAHAHAHAH Alex!!! vilken rockstar!!

2009-04-08 @ 10:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0