Va jag roligare förr?


Jag har nyrakade ben.
Täcke & Tv-tablån.
Ingen choklad.
Men det går bra ändå.


Tina har introducerat mig till bloglovin.com. De kanske bara är jag som missat det hitintills. Men om det finns någon mer lost liten själv där ute så.. en sida som hjälper en följa alla intressanta bloggar. Du väljer såklart själv vilka. De som e skönt är att man slipper klicka in på alla bloggar massvis med gånger & se samma inlägg varje gång. Jag har tex läst Beckas semel inlägg en eller två gånger /dag sen den 25/2 vilket blir ca 90 gånger :P Inte en gång till!! hehe.



Funderade lite.
Va min förra blogg bättre än denna?
De känns som jag tänkte mer då.
Det va lite klurigheter & smarta funderingar.
Nu är det mer.. Idag har jag.. I morgon ska jag.
Sådär vardagligt tråkigt. Eller?




Kommentarer
Postat av: erica

du har rätt i att det va mer tanke i din förra blogg. meeen jag gillar din nya style :). and btw... jag har käkat marabou ikväll :P. illa att ha s nära till affärerna. men när man städar ut hela garderoben förtjänar man det.. ellerhur? :)

2009-04-22 @ 22:42:22
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker att den här bloggen är minst lika bra!! Det är alltid roligt att läsa de du skriver, allt är så becca, på ett väldigt bra sätt!! Keep up the good work!

Du är skitsnygg i håret när du har de sådär lite bakåt..hmm konstig förklaring kanske..men ja tror du fattar va ja menar :)

Kraaamar till dig!

2009-04-22 @ 22:43:03
Postat av: Tina

Nej denna är bättre Beccs. Inte för att den andra var dålig, inte alls. Men jag gillar denna bättre! ;)

2009-04-23 @ 00:27:01
URL: http://taini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0