HV BLÅ!

Oh hi holy my god.

Jag känner mig helt super stressad. Have a lot to do innan fredag klockan 9.



Ikväll står packning på listan. Har köpt hem en chokladkaka som jag skulle mysa med framför hockeyn tänkte jag. Packa lite i pauserna. Tände lite ljus osv. Ibland e de skönt å va hemma själv. Men nu.. när jag satt på kanal 5 märkte jag att hockeyn sänds på nian. GGGAAAAHHH! Finns inte ord för hur arg jag är just nu. Så jag letar upp en live version på nätet.. men så använder vi sunk 3 mobilt bredband så den bara hackar. Å jag har absolut ingen tid å åka någon annan stans. Fuck! Kan vara bra.. för att jag nu förhoppningsvis kan få allt packat å stryka de från min to do list. We´ll se.



Å snart fyller jag år. 24. What? De känns som jag fyller 21 igen. Kan inte förstå vart tiden tar vägen. När folk frågar mig hur gammal jag är måste jag tänka efter.. å blir lika chockad varje gång jag kommer fram till svaret. Jag känner mig verkligen inte så gammal. E de inte nu man ska va vuxen lixom?



Förresten. Deklarationen har kommit å både jag & alex ska få en massa pengar tillbax. wweeiiihoo :D
Jag ser byråer, gardiner, sängbord, överkast å massa sånt framför mig. Kanske en solsemester? Fast jag borde spara. Aldrig varit så bra på det.





Nu är klockan 21.53 å jag tänkte ta tag i bloggandet... eftersom mitt förra inlägg bara försvann.
Å nu när jag går in här så finns de kvar. såå skönt. slipper jag skriva det igen.


Jag har iaf följt matchen med hjälp av "mål för mål". De e inge vidare asså. Speciellt inte när de går så himla bra.. Å För bara någon minut sen ringde Mikaela. Jag svarar å hör bara en massa Hv sånger. Då står hon mitt i klacken!! Fyyy!!! Hur avis blir man inte då???? Ja dom vann för er som missat de! :D


Packandet har gått ok. Kul å plocka fram sommarkläderna.. Men svårt. Jag MÅSTE ha en ny bikini!!


Ska häma Alex nu!
Tjoooo!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kanske en solsemester? Du ska ju för fan iväg nu snart. Fusk! Äckligt!

2009-04-01 @ 23:02:30
Postat av: Tina

ÅH ! Jag vill oxå utomlands! Cypern va gött som fan! Avundsjuk! Fan jag är snart genomskinlig så vit är jag, vill också få en snygg bränna!

Hehe! Hoppas ni får det gött!



2009-04-01 @ 23:09:03
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: mathilde

Ta det lugnt!Man kan faktiskt vara 21 länge det funkade för mig i alla fall.(men sen går det snabbt utför, suck)Kram gamla kusinen

2009-04-02 @ 10:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0