Sängläge



Jag lånar Nancys dator. Weeihhoo!


Amanda å jag blev dom träkiga i gänget ikväll. Vi stannade hemma medans alla andra är ute å festar. Dricker champagne, discodansar å åker limmo. Nej vi dissar. Konstigt va? Men de känns så himla gött å va osminkad å tandborstad å krypa ner i sängen innan alla andra kommer hem. Ställa klockan lagom tidigt å hinna gå upp å duscha å käka frulle utan stress. Ja lätt värt de!


Så.. vi håller till i Växjö i helgen. Sjukt gött väder å allt stämmer tipp topp. I looove the job and my workmates! Alla är världens bästa :D


Å jag har ingen kamera = noll bilder. Hur kul e de?? Sorry.
Men vet ni vad. Alex har gått å köpt en kamera. Vattentålig med stötdämpning tänkte jag skriva.. menar. hhm. Ja man kan iaf tappa den 1,5 meters höjd å den ska va lika kry som innan fallet. Låter kalas. Bara å hoppas att bilderna blir bra nu me! Vilket i sin tur betyder att jag komme blogga med bilder på Ayia Napa. Yeah Yeah Yeah!


Nej Go natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0