Sommarlek



Igår utövade vi sommaraktiviteter.



Det började med frukost i solen!

    

Vi ser till & med vättern därifrån ;)



Snygging va också ute!

    

Sen skulle mamma, pappa, erica & martina komma på lunch. Dags för storstädning & ta upp grill + utemöbler.

         

Matlagning.

         

& sen kom gästerna

         

         



Sen va de kubb. Barn mot föräldrar.

         
Gissa vilka som vann? Jo VI SÅKLART! Mamma & Pappa fick inte några klossar på vår sida. Mohahha!

Sen supermario. Jag & Tina.



När vi sen skulle köra dom små till fest tjabbade jag & Tina om framsätet. Nä.. de växer aldrig bort. Vi hoppade in båda två.. men hon lyckades på nått sätt hoppa längre in än mig & trycka ut mig. BU!



& när vi kört dom blev jag me sugen. Så jag fixade iordning mig för Idas & Fridas födelsedagsfest!

         

De va trevligt både hos dom & hos Jeppsson som vi gick till sen.



         

         



Världens bästa systrar!

Erica & Martina



Sen sov jag gott!

Kommentarer
Postat av: Tommy

MEN så trevliga BILDER!!! Fint väder, härliga människor och GRILLNING!!!! Vill också!:D

2009-04-21 @ 21:49:05
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0