It´s my B-day!



Efter frukost på sängen, paketöppning osv tog vi en power nap. Gött vill jag lova. Men sen tog vi oss i kragen. Gjorde oss iordning för en snabbis på a6 å en lite längre snabbis på stan. Vi krängde bagge på Mackmakeriet. Fetaosten e fin fin. Tog oss bort till Atlantis där det bjöds på massage & relax. Huuuur nice e inte de då?


         

         

         


De va gött som tusan. Sen åkte vi hem å fixade käk. 3 rätters hade jag beställt! Så de blev de!

    


Förrätt. Chevregratinerad toast med honung & balsamicodressing. Smaskens!



Varmrätt. Revben is the shit. Balsamicosåsen hängde med hit också!



Efterrätt: Varm fruktsallad med vit choklad & vaniljglass.



Tur att vi inte äter med ögat

              


Den har varit myspys. Min födelsedag!




Förresten. Vi köpte en godispåse me.. dagen till ära.. Men nej usch. De blir nog inget av den varan ikväll. Jag e proppisch mättisch!



Kommentarer
Postat av: mia

åh, grattiis stumpan! :)

2009-04-28 @ 20:39:01
URL: http://maarialiksom.blogg.se/
Postat av: P

Ser mysigt ut, men Alex har fått några konstiga fläckar på sin T-shirt... (går nog bort i tvätten)

2009-04-28 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0