Tisdag är en fröjdens dag


Alex slet upp mig ur sängen i morse. KUL!! inte.
Men sen käkade jag lite frukost, drack kaffe osv så blev jag glad igen.


Jag gjorde mig iordning för jobbsök. Fixade ihop cvn, sminkade mig & fixade frillan. Sen drog vi in till stan. Looking like this..



Som jag tidigare nämnt. Jobbintervju i mon & dom ringde redan innan jag for iväg till stan. Jag hoppas så himla mkt. Skulle va sååå kul å sååå bra för min ekonomi. Ja.. Jag längtar till i mon!


Bibblan först å sen vandrade jag runt på stan. De flesta har ju såklart redan anställt folk till sommaren. Men ett cv kan väl alltid va bra å ha i högen. Man vet aldrig vad som händer. Så några butiker blev de. & kontakter kommer man långt med.. så jag ska provjobba i en klädesaffär på fredag me. weeiihoo. Lära mig kassan osv å sen förhoppningsvis bli "den man ringer till när man är sjuk". Ett extra jobb alltså. Rätt konstigt att jag aldrig jobbat i en klädesaffär innan faktiskt. Jag älskar ju kläder.. & tror nog att jag skulle klara jobbet rätt bra. Så ja.. vi får hoppas att det går bra på fredag. Å att dom tycker om mig :)


Efter en helt sjukt oanvändbar dag igår (jag satt i morgonrocken i soffan tll 21.30. ut å gick en runda. hem igen) har jag fått en hel del gjort idag. Det vänder. Eyy kompis de går bra nu! :D


En trevlig bjudning ikväll med. Micke & Sandra ställde till med grillning & kubb. Mysigt värre. Jag va me grabbarna & lirade. Vi vann!!! ;) Bildvisning!

         
Alex brallor sprack. whoups!

         

         

         

    

    

         





Har jag sagt att jag ska på jobbintervju i mon & provjobba på fre? :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad roligt. Grattis!!

kram

2009-04-22 @ 08:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0