Tackar gud

för tvättmaskin & torktumlare i lägenheten.


Dom där två maskinerna står högt upp på min "värdefullast lista" just nu, för shit va mkt tvätt de blir när man varit borta ett tag. puh.





På tal om tvätt. Mitt hår behövde en rejäl genomgång idag. Har nog aldrig förr, helt ärligt, varit så flåtigt innan. ÖRK! Det va så äckligt så tom Alex påpekade: "-Älskling, du måste verkligen tvätta håret nu". Men de e klart.. han har lite koll på mitt hår nu förtiden. Jag kan få höra: "Nu måste du klippa dig, du har kluvna toppar" eller "Du behöver verkligen en inpackning, ditt hår är jätte torrt" osv. Han har alltid rätt å jag är alltid lika dålig på att klippa mig med jämna mellanrum & använda den där inpackningen. De låter väl lustigt? Jag borde väl veta bättre. Men icke. Nån gång.. Nån gång ska jag bli bra på de där. Sköta mitt hår!


MAT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0