Skit dag


Ja för de är en sådan dag när jag 1. Har ångest för att jag inte tar tag i saker & ting. 2. Bara vill ligga i soffan hela dagen. Usch. De går inte ihop lixom. Men jag ska göra saker idag. Det finns alltid å fixa. Jobbsök tex. Jag måste ha ett jobb. NU! Vi, Jag & Alex, har siktat in oss på att jobba mkt i sommar å sen ut å resa till hösten. De låter som något stort.. men vi pratar om 1-2 veckor. Vill vill vill!


Det gick inte så bra för Hallby igår. Surt. Men dom va också tippade 7a vilket betyder att alla förmodligen kommer va nöjda med resultatet om nån vecka.

Å ja måste väl me bestämma mig snart om jag ska lira eller inte. Lit ejobbigt när man inte vet hur det bli med jobb osv. För om jag ska spela så vill jag va med fullt ut. Allt eller inget lixom. Får väl fundera nån vecka till. Kanske få lite bollar på mig innan jag betsämmer.


Springa en runda kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0