nervös



Jag va helt slut igår. Orkade inte ens skriva.
Men festen i lördas va himla lyckad. Vi va hos Tina först. Karlssons va vårt första discodans stopp & Centrum fick vår sista lott. Ja vi dansade mest helakvällen. Kul som bara den. Men Alex hade kameran så jag laddar upp bilder när mina vänner delat med sig av sina.


Jag ska snart jobba. På salong 11-20 å jag e såååå nervös. Har inte kunnat sova i natt å den stunden jag har sovit har jag drömt. Gjorde bland annat rosa slingor på en kund. Whoups! Men de ska bli kul iaf. Jag ska göra mitt bästa å så får vi se hur långt de räcker!


I mon e min dag! Det ska firas med min älskling heeela dagen. Vi ska gymma, på relax, få massage & förmodligen göra en egen tre rättes på kvällen. Mums.



Nej gud. tiden rinner iväg. Jag återkommer i kväll om hur det gått för mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0