Kär & galen


Jag läste mitt eget inlägg igen. De brukar jag göra. Kolla på mina egna bilder på facebook å sådär. Ja men då e det ju alltid folk man känner igen.. Å jag förstår ju vad jag själv tänker när jag skriver. Osv. Men iaf. Nu när jag läste så blev jag bara sådär himla varm i kroppen. Lycklig. Å de e den där Alexanders förjänst. De går lixom inte beskriva med ord. Han e såå fin & jag e såå kär. Jag vill bara skriva å skriva å skriva en massa vackra ord & att alla ska få se hur mycket jag ler. Det e galet! Han e perfekt helt enkelt. I llooovvvee him!!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på 2-årsdagen.

Kram Mamma

2009-04-17 @ 06:43:19
Postat av: Åsa

Ja, men hur jävla härligt är det inte att vara kär då!!!!!Underbart...

Hoppas Ni får det mys.

Puss puss vännen

2009-04-17 @ 10:01:23
Postat av: Sanna

Hoppas ni har en underbar dag, kärleksparet! Grattis på er två-årsdag!

2009-04-17 @ 16:47:14
URL: http://sabadell.blogg.se/
Postat av: P

Verkar som du har haft samma tur som din mamma

ödmjukast........

2009-04-18 @ 12:33:13
Postat av: Tommy

Underbart!!:)

2009-04-21 @ 20:49:21
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0