Jobbintervju

Jajemen!!! I mon!
Men jag säger inte vart.. mer än att det är på en salong. weeihoo!
Jag hoppas hoppas hoppas å e nervös som tusan! whhhaaa!
Sommarjobb som kan bli förlängt när en i personalen ska sluta till hösten.
Ibland kan de löna sig å söka jobb där dom egentligen inte söker personal.
Å jag har lämnat mitt cv två gånger just på de stället. whoouupps! :)


Men nu är det ju långt ifrån klart. Så jag har skrivit ut typ 16 cv precis.
Dags att spatsera runt på stan & lämna. Tänkte klädes - skor & inredningsbutiker.
Har 3 frisör cv också som ska lämnas. Puh! Vill vill vill ha ett jobb! NU!


Å så e de klart att jag ska vara målvaktsinstruktör på Hallby Camp i sommar.
Inte för att jag beteer mig som ett praktexemplar på planen, men jag känner
ändå att jag vet vad som ska göras. Å de låter väl rätt skumt att man inte
kan utföra det man ändå tror är rätt. Men så är det ju. Det sitter i ryggmärjen
& allt är inte lika lätt å utföra i praktiken som i teorin. Jag vill bli målvaktstränare
när jag bli stor. Där tror jag att jag hör hemma. När jag blir stor? Hur länge
ska man köra med den..? Hallby camp är iaf otroligt kul!



På bibblan nu. Älskar det lugna. Tysta. Ja de e härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0