Jobbet gick bra



Jag har jobbat idag å de gick jätte bra. Huuur kul som helst. I looovve! Å arbetskamraterna verkar super. Å vet ni vad det bäst av allt e? Jag har fått fler tider. Dom verkar gilla mig :P nej men de känns bra iaf. kul.


Så. i mon fyller jag år då. Känns inte alls som när man fyller liten. Då kan man knappt sova å tänker på de där paketen huuur lång tid som helst innan. Men nu.. jag ser mest fram emot maten i mon. För den har jag fått bestämma. Vi ska laga trerätters. 1. Chevregrtinerad toast med honung  & balsamicodressing. 2. Revben. Bara revben. Färdiggrillade. 3. Varm fruktsallad med vitchoklad sås & glass.

Ja.. å så massagen, relaxen & gymet me.


Frukost på sängen inte att förglömma. Jag hoppas iaf på de :)



Vinden vänder baby!






Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad roligt att det gick bra för dig och att du fått mer tider!



Kram kram

2009-04-28 @ 07:37:08
Postat av: Tommy

Vad härligt att jobbet går bra!!! Är ju en superkänsla när man kan vakna upp på morronen och veta att man har ett grymt jobb!!:)

2009-04-29 @ 16:00:57
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0