Jkpg i solsken


Ja för idag skiner solen. Men skenet bedrar.. för det är inte alls så varmt ute som man kan tro. Kyliga vindar.


Jag mötte upp Hanna & hennes två vänner, Sara & Emma, klockan 12 för lunch på Kaffe bönan. Taco tallrik satt fint & Hanna va snäll & bjussade. Tjänster & gentjänster :P De va himla trevligt iaf.. & tiden rann iväg. 15.30 lämnade vi stället.


Efter mycket eftertanke gick jag & köpte den där kavajen som ingen ville köpa till mig i födelsedagspresent. Hängde undan den igår & tänkte att: Bättre jag köper den & lämnar tillbaka än att den inte finns kvar när jag sen vill ha den. Bara en kvar i stan & ingen på a6 nämligen. Inte riktigt min stil egentligen.. men nån gång ska man väl va lite fn också. Alex gillade den där kontosstilen iaf :P


              

Så. Lappen får sitta kvar ett tag till sen får vi se.


Snart träning nu. & jag har lite träningsvärk sen senast. När Alex har träningsvärk tycker han att de e dåligt. Att han e otränad. Jag ser det mer som att jag tränat bra. Känns bättre så :P Vi ska cykla till träningen. Puh. Kan väl va det enda som e tråkigt med fint väder. Bra men tråkigt. Ja.. å så alla små kryp. Spindlar. WHHAA!!


Packa!



Kommentarer
Postat av: Hanna Nilsson

du är gaaalen om du lämnar tillbaka den där kavajen!! Den är såå snygg! Har jagat en sådan ett tag nu o de verkar gå som smör i solsken. Tror den blir riktigt cool på dig. Tack för en trevlig lunch, sådant borde göras oftare. Kraam

2009-04-16 @ 20:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0