Jag ligger lite efter


Vi kör en sammanfattning. Lång sådan. Dag 6+7+8.


DAG 6

    

         
Frukost is no 1 i vanlig ordning

          
Solen stog rakt på himlen. Pressa!

    
Underhållning. Jatzy!



         
Volleyboll! Såå kul.. men såå svårt!


Efter bollandet gick vi alla med raska steg mot poolen!



         



    
Baaaada!


Glass efter maten e fint i värmen.


Sen gick vi till havet. Det blåste & jag är en badkruka. Så nej.. Jag har inte badat i havet nån gång under denna resan. FY! Men de fanns andra som gjorde!

    

    

    


Mycket vatten drack vi

Innan vi gick in till stan för shopping

         

& käk på en cool restaurang

         

Vi tog oss tid för ett kik på lägenheten där jag & Emmy bodde när vi va där.

    

Sen gick vi tillbax å umgicks med alla andra. Musicquiz va en av underhållningspunkterna för kvällen. Skoj!



         

              


Alex mormor & morfar som också bjöd hela släkten på resan. Söta!







DAG 7

    
Frukost först. De e som de brukar va. Idag bjöds de på våfflor med. Chokladsås & honung på de. Nyttigt & gott :P

Sen va de mulet på himlen så gick in till stan på shopping once again. Tredje gången gillt!

              


Brallorna & den sista klänningen tog jag med mig hem!

För hemma va de fint väder. Bada & sola!



Sen fixade jag lite hår. Färg till elin & lite klipp på Ellen & Elsa.

         

Kvällen spenderades på uteserveringen. Underhållning, mat & vin.

         








DAG 8

Sista dagen & bussen hämtade oss redan 12.00
Men innan dess pressade vi alla in i de sista.



Jag & Alex posade en sista gång framför poolen



         



         

& det va inte bara vi som badade

    
Rikard & Rebecca 

    
Tina, Alex & Jocke



    
Elin med sitt nyfärgade långa hår!


& med tanke på sista dagen.. bilder på hotell, restaurang osv.

         

Pizzan på stället va nice. Käkade precis innan avresa.

    

Sista minuterna i solen!

              

& bara en stund senare stog vi kön till gaten

         

    



& nu e vi hemma. Det har varit himla trevligt. & Alex släkt är underbar :)
Men det är skönt å komma hem igen också. Till den ångestfyllda vardagen.
Börjde med ett möte på arbetsfömedlingen klockan 10.30. Drygt. 
Väskorna är fortfarande ouppackade. Men de e väl dags å ta tag i det. NU!





    

Kommentarer
Postat av: Jalde

Söta ni e ;)

Sista blåa klänningen va skit-snygg!

2009-04-14 @ 18:03:22
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: Hanna Nilsson

Åh va brun och fin du är!! Ni verkar haft en underbar resa! Kraaam

2009-04-14 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0