Jag har blivit utmanad


Har egentligen aldrig nappat på de där utmaningarna.
Men nån gång ska väl va den första. Anna är boven i dramat! ;)


5 BÄSTA

Accessoarer

1. Senilbandet. Guld & silver till brillorna
2. & för bandet krävs ett par sjysta solglas
3. En stor väska. Men det är skillnad på väska & väska.. tänk på de!
4. Stora kedjor. Både runt hals & handled.
5. Klackar e snyggt. & jag borde bli en mer flitig användare.


Plagg

1. Den lilla klänningen
2. Kavaj e hett i vår
3. Jag gillar fortfarande djurmönster. Leopard leggings ja tack!
4. Baddräkt är svårt att bära upp. Men helt rätt för den som kan!
5. Midjehöga kjolar


Skor

1. Sandaler på alla sätt
2. Sneakers med en förkärlek till converse & sneaky steve
3. Flip-flops räddar sommaren
4. Rockiga boots
5. Klackar, men endast för de som kan gå i ett par!


Skönhetsprodukter

1. Rosa nagellack
2. Täckstift. Vad vore världen utan täckstiftet?
3. Min älskade ögonskugga från H&M. Den e faktiskt bra
4. Lotion i alla olika former. Hatar å va torr!
5. Euro shoppers handtvål. Billigt e bra!


& då är det väl min tur.
Jag utmanar: Mia , Erica , Tina J , Sanna & Pappa
Good luck!




Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Heja utmaningar!! ^^

2009-04-22 @ 01:21:04
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0