Jag älskar Alexander



Vi började görs oss iordning tidigt. Visst e de skönt. Kunna sminka lite, sätta sig i soffan, sminka lite till, dricka kaffe, fixa håret osv. Ta det lugnt lugnt. Det e skönt. Men idag tog det extra lång tid för Alex höll på å muppa sig som tusan å jag garvade ihjäl mig. Å när jag får skrattattacker e de svårt å få dom att sluta. Puh. Men de va kul å väldigt tur att vi hade lång tid på oss. Jag hann tom trycka på lite lösögonfransar. Fattar inte varför jag inte använt de på länge. Gör ju så mkt!


Vi blev klara till slut iaf.

         

         

         


Sen tog vi bilen ner till stan. 8 glas it is!

Vi käkade båda chilimarinerade tiggerräkor med kräftmos till förrätt. Så sjukt gott!



Alex käkade parmainlindad fläskifilé med citronsky & chevrekräm till huvudrätt.
Jag valde rödingfilé med kräftmos & krassesås. En liten besvikelse efter den riktigt fina förrätten.. men gott va de.

    

Godismonster som jag är så valde jag en vitchoklad & vanlij pannakotta med hallonsås till efterrätt medans Alex höll sig till en Irish coffee. Sjukt gott vill jag lova.

    

Vi drack ock¨så gott under hela resan.

         


Efter 8 glas med mätta magar & fattiga plånböcker gick vi vidare till Karlssons.
Öl & vin där. Alex fick sin efterlängtade Guinnes.



Sen tyckte vi att det räckte. Så vi ringde på skjuts. Mammi und Pappi. Tack för de!


Här e vi.



Kärlek!





Kommentarer
Postat av: erica

va mysigt ni såg ut att ha :) och jag bara love love love din klänning och skor :)

2009-04-18 @ 00:38:57
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Elin Mattsson

Din klänning is to DIE for! Sjukt snygg och sitter som en smäck på dig!

2009-04-18 @ 09:50:01
Postat av: Hanna

Mkt snygg outfit becca! Kavajen sitter ju som ett smäck på dig!! Om de är någon som kan de här me att posera framför kameran så är de ju Alex, haha :)Härligt att ni hade en mysig kväll! Kraaam

2009-04-18 @ 13:14:03
Postat av: Tommy

Ni är så jäkla fina ihop!!!!

2009-04-21 @ 21:36:43
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0