Håriga ben



De blev lite sådär obekvämt på massagen igår. Jag hade ju helt glömt (inte haft en tanke på) å raka benen. Å en 50 minuters massage kan man väl förstå inte bara håller sig till axlarna. De va rygg, axlar, armar, fram & baksida ben. Så när de va dags för benen smålog jag lite för mig själv. Funderade. För massörena måste ju prata med varandra. Tänk om han som masserade mig kommer ut å stoppar fingrarna i halsen som en äckelsymbol. Å så berättar han hur håriga mina ben va. Tänk om dom gör anteckningar på varje kund. Så om jag ska dit igen å bokar i mitt namn kommer personalen klunsa om vem som måste ta mig. Å sen kommer alla skratta åt den som förlorade. "Du får massera hon me dom håriga benen. Mohahahah". Jag kan ju här å nu lova att dom ska va splittrans nyrakade nästa gång!!


Ja förrsten. Vi pratade lite under massagen me. Om vad jag jobbar med osv. Lågkonjukturen & att frisörer kanske inte drabbas så hårt. Alla måste ju ändå klippa sig. "Ja.. man kan ju inte va hur hårig som helst" säger han. Då blev det pinsamt tyckte jag & råkade skratta till lite. hihi.



Kommentarer
Postat av: jalde

Haha! Sista kommentaren var ju klockren av honom ;)

2009-04-29 @ 19:25:09
URL: http://taini.wordpress.com
Postat av: erica

hahha!! Håller med dig Martina!! hahaha!

2009-04-29 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0