Gick inte å la mig förräns 02.30


ställde klockan på 07.00 å steg upp 07.05. Med tanke på hur jag mår just nu kan dedär inte va hälsosamt. Sent sängläge beror på dålig planering av mig. Tidig uppgång beror på jobb. För nu klockan 9 ska vi träffas å dra till Växjö allihopa. Ska bli kul.. Men lite tajt. Gillar inte när man måste packa inför två resor å så har man grejer som ska va me på båda ställerna. De bäddar för att man glömmer något. Känner att jag inte e riktigt lika laddad denna helgen heller. Tror jag dissar utgång å somnar tidigt istället. Låter väl klokt?


Annars då?
*Jag har världens bästa kille. Alla borde få testa å leva ihop med honom. He´s the top of the mountain, chokladen i en daimstrut osv. Ibland har man tur.. å jag är bara glad att vi va där båda två, samtidigt!
*Hv lirar andra finalmatchen ikväll. 1-0 i matcher till tidigare nämnd. Vilket jag gillar. Jag hejjer ju på HV. Hoppas kunna hitta en tv å en eller två som vill kolla med mig ikväll!
*Åker till Cypern på måndag. Har jag sagt det innan? Det ska bli sjukt underbart! Jag längtar som tusan. Å enligt smhi ska vädret hålla sig runt 20 grader i början av veckan. Lovley!
*Är så mycket sista minuten som jag kan bli. Alex får växla pengar till mig.. för det har jag inte haft en tanke på. Jag köpte en bikini igår.. som jag inte är helt 100 % nöjd me. Men skulle inte se speciellt grannt ut om jag badade utan.
*Jag mår bra!


I helgen kommer jag förmodligen va datorlös.
Om inte Alex gästbloggar något får ni vänta tills på söndag igen.
Vi ses då! :)



Kommentarer
Postat av: erica

tycker jag låter mkt klokt!! så du är pigg på resan sen ist bland släkten :P

2009-04-03 @ 09:28:56
URL: http://ericaronnysdother.blogg.se/
Postat av: Tommy

Ok! Du verkar ha det grymt! Det är bra, bra med energi som strålar, gött på alla vis!! yes! Hoppas det blir grymt på Cypern OM du inte bloggar något mer innan dess vill säga!

2009-04-03 @ 09:45:29
URL: http://lauden.blogg.se/
Postat av: P

Packa till Cypernresan är väl lätt

Dom 3 P:na

Pass

Pengar och

Pojkvän

2009-04-03 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0