Frukost på sängen!


el jag fick faktiskt resa mig upp å sitta vid köksbordet, vilket vi typ aldrig gör annars så de kändes ändå speciellt lixom. Men mina systrar knackade på dörren 06.50. What? Sen bjöds det på skönsång, presenter & frukost. Underbart. Tänk om man hade haft det så varje dag. Nu är det ett år till nästa gång. Usch. Vill inte ens tänka på nästa år. Vet ni hur gammal jag blir då? Puh!

Vill ni veta vad mina kära systrar & min underbara pojkvän hade köpt till mig?

* Shorts. Sjyst tyg, hög midja, korta ben. Större storlek så sitter dom som en smäck!
* Ring. Min efterlängtade silverring. I looove you Alex!
* Trippeltång. Nu ska det vågas & fixas massa kuliga frisyrer! weeiihoo!
* Skinnjacka. I´m all rock N roll now!




              

        

         




Vilken bra början på dagen!
Sova lite till nu kanske...



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ett STORT grattis på födelsedagen! Hoppas du är nöjd med din dag. Kramar från Sanna

2009-04-28 @ 18:14:21
URL: http://sabadell.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Grattis på födelsedagen bruden :-)

2009-04-28 @ 19:08:19
URL: http://mathildanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0