& det har fortsatt å regna.


Dag 3 är snart förbi.



Igår kväll fick Alex lite mkt av det goda. Lite smått lurig. Rätt kul hur man snabbt kan märka att han druckit en eller två för många rom & cola.





Jag kikade in vädret igår å förväntade mig det värsta när jag vaknade. Tur va väl de. För de öste ner regn & himlen va heelt grå. Allt blir ju tyvärr så mkt tråkigare med regn. Men vi har klarat oss & ibland sprack det tom upp en liten stund.


    

Men vi fixade lite annat under regnperioden.Tränade på hotellets gym tex.

         


Svettigt? Ja.

& varm blev man. Så när regnet slutat tog vi oss ett dopp. Kallt som tusan. Men de gick bra.

         



Burr.

         
Sen testade vi lustiga efterrätter från buffén.


Innan vi gick vilse i Ayia Napa.

    



    

Men vi hittade hem till hotellet efter en stund. Då aktiverade vi oss alla me diverse...


frisbee

    
strandtennis


badminton

    
fotboll


Å så har vi till & med fått några minuters sol.

    




         
Sen va vi redo för mat

    
Haha. De här va kul. Alex stoppar in massa apelsin i munnen å jag ska ta kort. Så kommer servitrisen å frågar honom om hon kan ta hans tallrik. Han får inte fram så mkt. Ett svagt näe å försöker visa med kroppsspråk samtidigt som han försöker svälja all apelsin. Nä betyder ja på cypriotiska så servitricen närmar sig tallriken å Alex försöker hålla kvar. Men han fick ge sig.. utan att få fram ett ord försvann hans tallrik.. å vi andra bara skrattade. De va så kul! :D



Å här har vi Alex söta lillasyster, Elin.



De ser ut å bli vackert väder resten av veckan. We like!




 
O´boy!





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj va ni va hurtiga då!!!



hahahahahha jag hade ju garvat ihjäl mig!!!

2009-04-08 @ 21:38:17
Postat av: mamma

Verkar som det händer mycke under en dag hos er. Inte bara ligga på stranden eller vid polen som det varit om det varit sol hela tiden.

2009-04-09 @ 07:21:42
Postat av: P

Skickar lite motvilligt ett grattis till Färjestadssupportern

2009-04-09 @ 13:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0