Det e fest!

Det blir sådär lite bloggat när de e helg.
Behöver inte ha något å göra. Men det
blir ändå alltid lite skrivet här.


Idag har jag iof haft å göra. Jobbet e precis avklarat. Det känns skönt å va back in the game lixom. Kaffet rinner ner & jag ska snart börja kvällen med en balileys/kaffe. MUMS! Sen rullar det bara på. Sminket ska fixas & duschen ska få sig ett besök. Jag ska hitta nån snygg outfit för kvällen & sen få besök av 7 grabbar. Ja för Alex sa till W & F att vi har en stor lägenhet så dom tar med sig 5 kompisar. Vart ska dom sova? Erica har erbjudit sig å ta hand om 3 av dom. haha.

Man blir pigg av den där solen. Glad om inte annat. wweiiihhooo. I kväll ska de drickas vin, snacka skit, spela spel, discodansas å så en massa annat. Jag e så där på tipp topp å vill göra ett vårskrik på balkongen! Men jag skippar.


Vi syns ikväll iaf. Med vårt bästa humör!






ps. Alex ska ha kameran ikväll :( ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0