Det doftar nyklippt gräs

and I love it!


På tal om nyklippt. Drömde att Erica klippte min lugg i natt. Så jävla kul. Idag.. för i drömmen va jag inte så himla glad. Tänk dig att jag har en hellugg på utväxt som når ner till näsan ungefär. Ville bara att hon skulle klippa av topparna på den. Max 1 cm. Då tar hon en bit i mitten &klipper den upp till hårbotten nästan. Sen e hon klar. Jag har inte kollat i någon spegel å tror att de e kanon. Men icke. Jag förklarar för henne: "Erica. När jag klipper lugg gör jag det i torrt hår. Klipper man i blött blir den oftast kortare än man tror. Den åker upp när de torkar" "aha" svarar hon. Precis som de skulle bli sån stor skillnad.





Erica. Du kommer aldrig få klippa mig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0