By the way



Jag har jobbat idag. Å det är kul. Me like!
Å vet ni vad? Jag ska jobba i mon med..
å nästa vecka å hela sommaren
å förhoppningsvis sen också. De vill jag!

Men man blir trött. Inte van vid de här.
Så nu har jag ont i huvudet.
Jag ska sova alldeles snart. Men
det är spännande i hockeyn så
funderar på sista perioden med.
Sverige är bra. Usa lite bättre enligt
tavlan. Men de ljuger. 2-3.

Funderade lite på vart alla mina
besökare tagit vägen? Det steg
åt skyarna igår. Å idag blev jag
besviken igen. De här e ju mitt liv
för tusan. Jag lever ju för er. Ge
mig något tillbaka daaaa!! ;P

Jonas Gustavsson e grym!


By the way.







Kommentarer
Postat av: mamma

Vad roligt att du trivs med jobbet och jag känner att du kommer att lyckas hur bra som helst.

Kram!

2009-04-30 @ 06:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0