Älskar denna dagen!



Oj oj oj! Jag har inte bloggat en gång i dag!
FÖRLÅT!


Men I love this day!
Det började med frukost utomhus iklädd bikini. & gud va varmt de va. Så underbart härligt. Där hade jag kunnat sitta heeela dagen!

         

Sen det dagen gick ut på. JOBB! Bara två timmar för att lära mig kassan osv. Men gud så roligt. Tiden bara rann iväg. Där vill jag va. Å det gick bra tror jag. För jag ska dit i morgon med & blev erbjuden nåra veckor i sommar osv. Weeiihhhoo!!! :D I´m happy happy! Å kläderna. Oh my god. Jag vill ha massor. Shit pommes!

Sen AW. Vi eslöt oss tillslut för 8 glas. Gott, billigt & himla trevligt. Ja vi (iaf jag) hade faktiskt jätte kul. Hoppas att samma sak sker snart igen! Jajemen!



    

              

    



Nu ska vi städa! BLÄ!



Kommentarer
Postat av: mia

kommer ikv ;D .. du, jag älskar dina sunbrills, var är de ifrån? :)

2009-04-26 @ 20:31:04
URL: http://miaw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0