4 dagar har passerat



Idag sken solen vill jag lova.


7.00 gick brandlarmet & jag kunde inte somna om. Tog en lång dusch & paxade en solstol vid polen. Sen gick vi å käkade frulle. Våfflor dagen till ära. Med choklad & honung. Fint de!


& efter frukosten har jag legat där. På min solstol vid polen. Ibland i den där blåa basängen. Men mest bredvid. Lovely!


         

    



         





    



    

    



         






Alex försökte slänga i mig i poolen. Men jag gjorde allt för att slippa. Han lyckades inte!


Snygg

    





    
Sen va vi brända. å Nu svider de. Sådär kallt & varmt på samma gång.

              




Nu ska vi käka nötter i sängen. Å sen sova. För i mon bär det av till Nicosia. Cyperns huvudstad & den enda europeiska delade. Vi hoppas kunna ta oss över till den turkiska sidan å shoppa lite billigt :) 08.20 åker vi.



Håll ut så länge!
xoxo



Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt att ni fått sol nu då :). hoppas ni får kul och tur med vädret imon med :)

2009-04-09 @ 21:18:26
Postat av: Jeanette

härliga bilder!

2009-04-09 @ 21:50:56
URL: http://jeanettans.blogg.se/
Postat av: P

Glad Påsk

._.

/ \

| O O |

/ \
/ \

.' / \ `.

/ | | \

(/ | | \)

\ /

_\>-</_

~;/ \;~

2009-04-10 @ 07:15:34
Postat av: Jalde

Fy fan va avundsjuk jag är! Finns ingen hejd!

2009-04-10 @ 13:46:20
URL: http://taini.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0